21 april 2012

Bus-Nelly

Ikväll när Nelly skulle gå och lägga sig så ville hon som vanligt inte sova. Jag gick och lade henne och hörde att hon satt i sängen och pratade. När jag skulle gå in och hämta en sak tio minuter senare reste sig Nelly upp och tittade på mig. När jag såg henne stå där naken undrade jag om jag hade glömt att ta på henne pyjamasen, men sedan märkte jag att hon hade tagit av sig både pyjamasen och blöjan. Jag sa till henne att hon inte fick göra det igen, men det lyssnade hon inte så mycket på så när jag kom in en stund senare hade hon gjort om det igen. Jag fick därför hota henne med att om hon gör om det så tar jag bä ifrån henne och då tittade hon på mig och vände bort blicken och såg sur ut. Det gjorde susen för sedan somnade hon och hade bara knäppt upp pyjamasen lite.



Felix älskar sin Lådbilslandet-keps så mycket så att han till och med har på sig den när han ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar