14 juni 2011

Dancing princess

Idag har vi haft en fixar-dag då vi varit ute och uträttat en massa ärenden. Felix var inte på humör för det för han somnade för sent igår så han var övertrött milt sagt. När vi hamnade på Maxi till slut fick Felix sitta nere i kundvagnen för jag vägrade gå runt och jaga honom. Felix förstod att jag var irriterad på honom så han satt som ett ljus, eftersom han var rädd att han skulle få färre presenter i morgon när han fyller år.

Ikväll när Felix kollade på Bolibompa var det en medryckande melodi i början av ett program. Nelly kunde inte låta bli att svänga lite på höfterna. Hon var trött så hon stod och skrattade åt sig själv.


När Felix skulle gå och lägga sig idag städade han sitt rum som vanligt. När jag kom upp till hans rum såg jag att det låg en hög med bilar under hans bord. Han förklarade att de inte fick plats i billådan så han gömde dem där. Han var förvånad över att jag hittade dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar