30 december 2010

Anti köttbullar

Idag har det inte hänt alls mycket här hemma. Vi har varit lite hängiga både jag och Nelly. I morse var Nelly väldigt snorig, men senare på dagen försvann det helt. Det är bara att hålla tummarna att hon inte blir sämre i morgon på nyårsafton.


Det har gått bra med maten idag för Nellys del. Hon åt bra av spaghetti och köttfärssås och även av den nya smaken på gröten med banan och päron. På kvällen fick hon också i sig en hel majskrok. Det var nog gott att gnaga på den eftersom det verkar klia i tandköttet.

Det har hänt något helt otroligt idag. Felix har tröttnat på köttbullar! Vi trodde aldrig att det skulle hända, men nu efter all julmat så har det hänt. Felix har i princip levt på farmor-macka idag eftersom han nästan bara har petat i all annan mat.

Igår när vi var hos Thilde så spelade hon spel på Bolibompa-sidan på internet och det ville givetvis även Felix göra idag. Han kom till mig och sa: "Mamma, jag vill gå in på Bolibompa-weben och spela spel." Vi har varit där inne och spelat förut, men jag tyckte att det var för svårt för Felix då, men idag gick det bättre.

1 kommentar:

  1. Intressanta nyheter och underhållning plats, kommer att rapportera till mina vänner om denna webbplats på Facebook. Jag är en flitig besökare till din webbplats. Också ett bra spel webbplats bolibompaspel

    SvaraRadera